donderdag 7 augustus 2014

Vlammen in Berlare


Zoals gezegd, zaterdag stond er nog één wedstrijdje op het programma: de trio triatlon van Berlare. Super gezellig zo'n trio triatlon.

Kaatje (13 jaar!) opende voor ons de debatten met een 250 m swim, en kwam als 15e uit het water. Ongelooflijk knap voor de jongste deelneemster!
David ontbond dan zijn duivels op de fiets (18 km). Bij de eerste doortocht leek het alsof de eerste 6 veel te veel voorsprong hadden; David zat in een peloton dat 2 minuten achterstand had op nummer 6. De vogels waren gaan vliegen. In de 2e ronde kwamen nog wat renners aansluiten, en David kon met een paar van hen de jacht inzetten. Zij konden nog een kleine minuut dichtrijden.
Dan was het aan mij. Als 11e startte ik aan het loopparcours van 3,5 km. Geen idee hoe de benen zouden zijn gezien de slechte vorm en de vermoeidheid de laatste weken. Maar dat bleek enorm mee te vallen. ik zat onmiddellijk in een verschroeiend tempo, zat na 1 km al in positie en bleef telkens weer lopers in het vizier hebben. Uit de achtergrond kwam niemand meer overnemen, en één voor één kon ik lopers inhalen en afschudden. Toen ik na 2,5 à 3 km al in 4e positie liep, was er echter niemand meer in het vizier. Het podium zouden we net niet halen.
4e plaats dus, maar.....wel de winnaars van de gemengde team.

Wohow! de max!





Zelf ongelooflijk tevreden met mijn looptijd : 3,5 km in 12m19s. 17 km/u en de 3e beste looptijd van alle lopers.

Team Kaatje komt terug volgend jaar!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten