maandag 21 maart 2016

week 24 en 25: quality time

Deze 2 trainingsweken stonden in het teken van quality time.

Quality time in die zin dat ik een weekend naar Londen ben geweest met mijn zoon. Heerlijk weekend en de aanleiding - een match bijwonen van zijn favoriete team Arsenal in het schitterende Emirates stadium - was een enorme belevenis. Arm België, denk je dan, en dan gaat het nog niet zozeer om enkel om het niveau van de competetie, maar vooral ook om de organisatie, de belevenis, enzoverder.
Geen helikopters in de lucht, geen flikken (te paard of op enige andere manier), geen vijandigheden, geen hekkens, geen gescheiden ingangen, .... Tjonge jonge, daar weten ze echt hoe ze van voetbal een belevenis kunnen maken. En nee, Ghelamco-vriendjes, dat doe je dus niet door hectoliters bier te tappen.


Soit door die trip zag week 24 er als volgt uit:


Dan maar over naar week 25:



Er zit wat meer constante in mijn zwemmen, in het lopen ben ik begonnen met interval en tempo-trainingen (en dat doet deugd). De peraneus-pees blijft zachtjes tegenpruttellen, maar ik ben ze aan het opvoeden: "ze moet leren luisteren naar mij." : )

IK heb wel absoluut te weinig op de fiets gezeten, de vorige 2 weken. Gelukkig is daar mijn basis-conditie het beste op dit moment. Dat merk ik ook aan de kwaliteit die ik kan leveren in die fietstrainingen.
Maar desalniettemin: volgende week dringend veel fietskilometers inbouwen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten