maandag 13 juni 2016

week 37: het laatste puntje op de i

Waar ik vorige week wat extra aandacht kon besteden aan het fietsen, heb ik deze laatste voorbereidingsweek ingezet op het lopen.


Dinsdag: 10 km aan tempo 4:19 + 's avonds 8 aan tempo 4:41
Vrijdag: 20 km aan tempo 4:27
Zondag: een koppelloopje van 6 km aan tempo 4:02

Ook het zwemmen donderdag rond Nieuwdonk ging zeer vlot. Met wetsuit ben ik altijd een stuk sterker. Maar of ik zaterdag mijn wetsuit zal nodig hebben, is nog onzeker. 't Schijnt dat de Moezel uit zijn oevers getreden is, en dat de stroming heel straf is. Zaterdag heb ze in Namen ook het zwemmen moeten schrappen uit een triatlon omdat de stroming in de Maas te straf was. Ze voorspellen ook nog redelijk wat regen deze week in Luxemburg, dus het wordt afwachten of ze de formule moeten wijzigen naar een duatlon.

Voila, de trainingen zitten erop. Mijn lijf is doodop. Nu 5 dagen recupereren om nog één keer dit seizoen alles uit de kast te halen. See you in Luxemburg!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten