donderdag 13 juni 2019

week 27 - 29 : ups, downs & een moelijke beslissing

Alweer 3 weken waarin ik geen tijd en energie vond om te schrijven.
Het is me ook wat geweest.

Om er eens een up - uit te pakken: op 26 mei deden we met de club een brick training : 5 * (9 km fietsen - 2 km lopen). Ik had uiterst veel power in de benen, en kwam eerste uit deze zware training. In het fietsen kon ik full power gaan. Telkens opgewarmd van het fietsen die looprondes van 2 km was op mijn lijf geschreven, de overgang van fietsen naar lopen is mijn sterkste moment. De vijfde en laatste 2 km liep ik aan 16 km/u. (ik had overschot).
Wie het zag, verklaarde me 'klaar voor Geraardsbergen'.

Maar ... ikzelf wist dat ik de loopafstand nog niet in de benen had. En ik voelde ook dat ik op mijn langere looptrainingen van 14 à 15 km iets aan het forceren was. IK had pijnlijke benen. Confronterend voor iemand die in principe geen spel maakt van trainingen tussen de 15 en 20 km. Maar als je daar een tijdje niet op hebt kunnen trainen, dan weet je opnieuw .... wonderen bestaan niet. En 1 week later voelde ik dat mijn pees toch weer reageerde op die duurlopen. Lichtjes maar niet te negeren.
Gelukkig zat er net een rustperiode aan te komen.

Maar beetje per beetje voelde ik dat het niet goed zou komen voor Geraardsbergen.
Het werden dagen vol muizenissen, en met een verlaagde trainingsbelasting om toch te proberen klaar te geraken voor 16 juni. Zou ik die 21 km kunnen uitlopen? Eigenlijk wel (op een race day kan je altijd iets meer), maar .... de prijs die ik er mogelijks voor zou betalen, is dat ik opnieuw mijn pees zou moeten laten rusten, en dus niet verder zou kunnen opbouwen.

En toen heb ik de knoop doorgehakt : een normale opbouw naar het najaar, geen risico in Geraardsbergen, en vlammen in Gerardmer en Lanzarote.

Jawel, Mijn 2 A-races van het seizoen zijn onmiddellijk ook gekozen:
- 7 september de halve triatlon in G-mer, met 1900 hoogtemeters in het fietsen
- 5 oktober de halve triatlon in Lanzarote met 1100 hoogtemeters in het fietsen
beiden hebben ook een loopparcours met wel wat hoogtemeters.

In Gerardmer wordt het mijn 4e deelname, naar het triatlon-heiligdom Lanzarote zak ik voor de eerste keer af. Alles op het najaar dus, en sinds 2 dagen ook in Agegroup 50-54. Aan ambitie ontbreekt het mij niet, aan goesting ook niet.

Maar die muur in Geraardsbergen, die zet ik even op mijn to do lijstje voor één van de volgende seizoenen.




1 opmerking:

  1. Godzijdank, ik geloofde in DR osagiede na het lezen van zoveel getuigenissen van zijn werk en besloot contact met hem op te nemen. Ik ben Giovanni Roel. Ik schrijf mijn eigen getuigenis dat ik nooit voor mogelijk had gehouden. Voordat ik DR Osagiede ontmoette, voelde ik dat het een bijgelovig geloof was en dat de spreuken niet wetenschappelijk bewezen waren, maar die spreuk zorgde ervoor dat ik iets anders geloofde. HIJ IS EEN GOEDE MAN. Ik vond mijn ex-vrouw met de hulp van deze man na 4 jaar pogingen, maar het was niet mogelijk om iets te laten zien. Als je een getuigenis van DR Osagiede leest, is dat waar. Mijn vrouw Sharon had me meer dan 4 jaar achtergelaten en ik zou haar graag terug willen hebben en haar willen vragen om terug te komen, maar ze was doof voor mij en maakte me in het openbaar absurd. Dr. osagiede werd naar mij verwezen door een van mijn vrienden die hij ook op mijn werkplek had geholpen en ik vertelde hem dat hij bijgelovig was en dat hij gek was om in zulke fetisjistische dingen te geloven. Maar na zoveel gedachten hierover, ging ik om het online te krijgen en besloot om hem per e-mail te contacteren. Hij gaf me snel zijn mobiele telefoonnummer en we hebben ook lang gepraat. Hij is de beste. Voordat hij de baan spelde, had ik al een verzekering. Binnen 3 dagen, mijn ex-vrouw kwam na 4 jaar van spot om een ​​nutteloze man te zijn, kwam om me te zien en vroeg me deze keer. Ik wist niet wat deze man deed, maar hij kan het heel goed voor me doen. Ik dank hem en mijn vriend voor het feit dat hij hem elke dag van mijn leven kent. Ik denk dat hij iedereen zal helpen die om hulp vraagt. Je neemt contact met hem op via doctorosagiede75@gmail.com of whatsapp +2349014523836 veel succes
    en hij is ook in staat om ...
    1) liefdesgames
    2) verloren liefdespreuken
    3) echtscheiding
    4) echtgenoten van echtgenoten
    5) betoverde map
    6) oplossende spreuken
    7) simuleer een kleine, liefhebbende vriend
    8.) je wordt gepromoveerd in de spelling van je kantoor / loterij
    9) zal je liefde bevredigen
    10) je wilt rijk worden
    doctorosagiede75@gmail.com of
    whatsapp +2349014523836

    BeantwoordenVerwijderen