maandag 20 mei 2019

week 25 en 26: inschattingen


Hoe moet ik deze 2 weken nu inschatten?




Enerzijds kan je zeggen dat ik te weinig trainingsuren achter de kiezen heb. Nog geen 16 uur in totaal over 2 weken, da's redelijk matig. De laatste weken is het op mijn werk echt een zottenkot. Het stopt niet, met veel avond-, nacht- en weekendwerk ook. Dat is op dit moment het grootste obstakel. Te weinig tijd om echt te rusten: gevaarlijk voor een triatleet.

Anderzijds kan ik ook mooie resultaten voorleggen in deze 2 weken. Ik zit weer wat steviger in mijn loopschoenen. Ik probeer de afstanden zachtjesaan te verhogen, en loop redelijke tempo's. En ik laat op de fiets wel een paar mooie dingen zien. Ik voel gewoon dat ik als fietser heel krachtig uit de winter kom.

Als ik nu blessurevrij blijf, ga ik op zondag 16 juni deelnemen aan Challenge Geraardsbergen. Het is met enige reserves, want eigenlijk is er nog te veel werk aan mijn lopen om dit goed te kunnen doen: afstanden verhogen, meer looptrainingen per week, tempo in de voeten krijgen, koppeltrainingen. Teveel om allemaal in orde te krijgen op de pakweg 3 à 4 weken die me nog resten. Ik zal dus voorzichtig moeten zijn, en me niet mogen laten meeslepen door Challenge Geraardsbergen. Ik moet me in mijn hoofd prenten dat die wedstrijd er één is om ritme op te doen, om het wedstrijdgevoel terug te krijgen, en dat ik daar niet ga kunnen schitteren zoals ik zou willen. Honderd keer heb ik het mezelf al moeten inprenten: "Pieken naar het najaar, Christophe!" Ik zal het zeker nog moeten herhalen tot en met 16 juni.

Maar voorlopig ben ik tevreden over mijn evoluties. Ik ben al blij dat ik nog een momentje tijd gevonden heb om dit neer te pennen. Vanaf deze zomer mag er opnieuw wat meer pit in deze blog zitten. Een goed voornemen!





2 opmerkingen:

  1. Godzijdank, ik geloofde in DR osagiede na het lezen van zoveel getuigenissen van zijn werk en besloot contact met hem op te nemen. Ik ben Giovanni Roel. Ik schrijf mijn eigen getuigenis dat ik nooit voor mogelijk had gehouden. Voordat ik DR Osagiede ontmoette, voelde ik dat het een bijgelovig geloof was en dat de spreuken niet wetenschappelijk bewezen waren, maar die spreuk zorgde ervoor dat ik iets anders geloofde. HIJ IS EEN GOEDE MAN. Ik vond mijn ex-vrouw met de hulp van deze man na 4 jaar pogingen, maar het was niet mogelijk om iets te laten zien. Als je een getuigenis van DR Osagiede leest, is dat waar. Mijn vrouw Sharon had me meer dan 4 jaar achtergelaten en ik zou haar graag terug willen hebben en haar willen vragen om terug te komen, maar ze was doof voor mij en maakte me in het openbaar absurd. Dr. osagiede werd naar mij verwezen door een van mijn vrienden die hij ook op mijn werkplek had geholpen en ik vertelde hem dat hij bijgelovig was en dat hij gek was om in zulke fetisjistische dingen te geloven. Maar na zoveel gedachten hierover, ging ik om het online te krijgen en besloot om hem per e-mail te contacteren. Hij gaf me snel zijn mobiele telefoonnummer en we hebben ook lang gepraat. Hij is de beste. Voordat hij de baan spelde, had ik al een verzekering. Binnen 3 dagen, mijn ex-vrouw kwam na 4 jaar van spot om een ​​nutteloze man te zijn, kwam om me te zien en vroeg me deze keer. Ik wist niet wat deze man deed, maar hij kan het heel goed voor me doen. Ik dank hem en mijn vriend voor het feit dat hij hem elke dag van mijn leven kent. Ik denk dat hij iedereen zal helpen die om hulp vraagt. Je neemt contact met hem op via doctorosagiede75@gmail.com of whatsapp +2349014523836 veel succes
    en hij is ook in staat om ...
    1) liefdesgames
    2) verloren liefdespreuken
    3) echtscheiding
    4) echtgenoten van echtgenoten
    5) betoverde map
    6) oplossende spreuken
    7) simuleer een kleine, liefhebbende vriend
    8.) je wordt gepromoveerd in de spelling van je kantoor / loterij
    9) zal je liefde bevredigen
    10) je wilt rijk worden
    doctorosagiede75@gmail.com of
    whatsapp +2349014523836

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Degene die dit getuigenis vandaag leest, zou het met mij en mijn gezin moeten vieren, omdat het allemaal als grap voor sommige mensen begon en anderen zeiden dat het onmogelijk was. Mijn naam is jansen suurbier en ik kom van het Rembrandtplein, maar ik verhuis met mijn vrouw naar België. Ik ben gelukkig getrouwd met twee kinderen en een mooie vrouw. Er gebeurde iets vreselijks met mijn familie, ik verloor mijn baan en mijn vrouw verliet mijn huis omdat ik niet goed voor mezelf en de familie kon zorgen. zij en mijn kinderen op dat moment. Ik heb het negen jaar voor elkaar gekregen, geen vrouw om me te ondersteunen om voor de kinderen te zorgen. Ik probeer een testbericht naar mijn vrouw te sturen, maar zij houdt me tegen om met haar te praten. Ik probeer met haar vriend en haar familie te praten, maar ik weet nog steeds dat iemand me zou kunnen helpen en ik heb het verzoek later naar zoveel bedrijven gestuurd, maar bel me nog steeds niet totdat er een trouwe dag aankomt die ik nooit zal vergeten in mijn leven . Toen ik een oude vriend van mij ontmoette aan wie ik al mijn problemen uitlegde en hij me vertelde over een geweldige man die hem hielp een goede baan te krijgen bij Coca Cola Company en hij vertelde me dat het een caster-charme is, maar ik ben een persoon die nooit gelooft in spell maar ik besloot het te proberen en ik nam contact met hem op via doctorosagiede75@gmail.com. Hij instrueerde me en liet me zien wat ik moest doen in deze drie dagen van het betoveren. Ik volgde alle instructies en deed wat hij me vroeg om het goed te doen. Drosagiede zorg ervoor dat alles goed ging en mijn vrouw zou me weer zien na het prachtige werk Drosagiede. Mijn vrouw belt me ​​met een onbekend nummer en verontschuldigde zich en ze vertelde me dat ze me echt mist en dat onze kinderen en mijn vrouw thuiskomen. En na twee dagen belde een bedrijf dat ik mijn bedankbrief had gestuurd, nu ben ik de voorbeeldige bedrijfsmanager hier in de VS. Ik adviseer dat als u problemen hebt, u een bericht naar deze e-mail stuurt: doctorosagiede75@gmail.com of whatsapp +2349014523836 en u krijgt het beste resultaat. Neem dingen als vanzelfsprekend aan en het zal van je worden afgenomen. Ik wens je het beste.

    BeantwoordenVerwijderen