maandag 6 mei 2019

week 24: quality time

Deze week was zeker niet de week met de meeste trainingsuren, slechts 8u45m. Het is gewoonweg uiterst druk op het werk en met andere engagementen, en ik kreeg er niet echt meer tussen gepland.

Maar ik heb toch wel een paar quality trainingen kunnen doen op de fiets:
- maandag anderhalf uur op de rollen met 4 * 12 minuten over-under intervals tussen 95% en 105% van mijn FTP (overslag punt)
- vrijdag een korte rit buiten, maar wel met 2 * 15 minuten in de INT zone (de eerste 5 minuten opbouwen laag in de zone - de laatste 10 minuten op zwaar verzet hoger in de INT zone)
- zondag dan 2 uur op de rollen (eerst met een VO2 max training van een uur - met 2 sets van 4 * 3 minVO2 max intervals van 110 - 125% van mijn FTP; daarna een uur losrijden)

Ook in het zwemmen ben ik op de goede weg. Nog veel werk weliswaar, maar ik moet pas in het najaar op snelheid zijn, dus dat komt wel goed.

En .... in het lopen is er voorzichtig goed nieuws: op zaterdag liep ik voor het eerst sinds lang volledig pijnloos. Daardoor is mijn loopstijl ook meer uitgebalnceerd, denk ik, want zonder ook maar iets te forceren, kwam ik thuis met een tempo van 4:25 (13,6 km/u). Een dubeele verbazing, want telkens ik 's morgens opsta, moet ik nog steeds de eerste minuten la mankend doorkomen. En als mijn kine mijn achillespees behandelt, lig ik nog steeds moeizaam mijn pijn te verbijten.
Maar, goed nieuws dus. Ik blijf voorzichtig, maar nu is het toch met veel goede hoop.

Hier is mijn weekje:


1 opmerking:

  1. Godzijdank, ik geloofde in DR osagiede na het lezen van zoveel getuigenissen van zijn werk en besloot contact met hem op te nemen. Ik ben Giovanni Roel. Ik schrijf mijn eigen getuigenis dat ik nooit voor mogelijk had gehouden. Voordat ik DR Osagiede ontmoette, voelde ik dat het een bijgelovig geloof was en dat de spreuken niet wetenschappelijk bewezen waren, maar die spreuk zorgde ervoor dat ik iets anders geloofde. HIJ IS EEN GOEDE MAN. Ik vond mijn ex-vrouw met de hulp van deze man na 4 jaar pogingen, maar het was niet mogelijk om iets te laten zien. Als je een getuigenis van DR Osagiede leest, is dat waar. Mijn vrouw Sharon had me meer dan 4 jaar achtergelaten en ik zou haar graag terug willen hebben en haar willen vragen om terug te komen, maar ze was doof voor mij en maakte me in het openbaar absurd. Dr. osagiede werd naar mij verwezen door een van mijn vrienden die hij ook op mijn werkplek had geholpen en ik vertelde hem dat hij bijgelovig was en dat hij gek was om in zulke fetisjistische dingen te geloven. Maar na zoveel gedachten hierover, ging ik om het online te krijgen en besloot om hem per e-mail te contacteren. Hij gaf me snel zijn mobiele telefoonnummer en we hebben ook lang gepraat. Hij is de beste. Voordat hij de baan spelde, had ik al een verzekering. Binnen 3 dagen, mijn ex-vrouw kwam na 4 jaar van spot om een ​​nutteloze man te zijn, kwam om me te zien en vroeg me deze keer. Ik wist niet wat deze man deed, maar hij kan het heel goed voor me doen. Ik dank hem en mijn vriend voor het feit dat hij hem elke dag van mijn leven kent. Ik denk dat hij iedereen zal helpen die om hulp vraagt. Je neemt contact met hem op via doctorosagiede75@gmail.com of whatsapp +2349014523836 veel succes
    en hij is ook in staat om ...
    1) liefdesgames
    2) verloren liefdespreuken
    3) echtscheiding
    4) echtgenoten van echtgenoten
    5) betoverde map
    6) oplossende spreuken
    7) simuleer een kleine, liefhebbende vriend
    8.) je wordt gepromoveerd in de spelling van je kantoor / loterij
    9) zal je liefde bevredigen
    10) je wilt rijk worden
    doctorosagiede75@gmail.com of
    whatsapp +2349014523836

    BeantwoordenVerwijderen