maandag 29 april 2019

week 23: recup

Maandag stelde ik de recupweek nog even uit, en reed met de fiets naar een feestje in Saint-Sauveur. Maar op de hellingen in het Pays des Collines schreeuwde gans mijn lijf naar rust. Het was duidelijk: na 2 harde trainingsweken was het scherpe er nu echt helemaal af. De rit terug 's avonds heb ik al wijselijk geschrapt. Met pijn in het hart heb ik dan ook zaterdag de 150 km van de Etixx Classic samen met de Mr T'ers laten vallen. Ik voelde gewoonweg dat de fut er helemaal uit was. En ervaring zegt me dat te vroeg er weer invliegen niks oplevert. Ik deed er een heel mooie zwemtraining voor in de plaats, met allemaal 50's en 100's.



Maar de meest opmerkelijke training was toch die van vandaag (zondag). Het lopen blijft toch wel een oefening in voorzichtigheid, en deze keer dacht ik na 500m om per direct terug naar huis te lopen. Ik heb altijd wel lichte last in mijn pees in het begin, maar deze keer was het echt veel pijnlijker dan anders. In mijn hoofd was het al één en al gevloek, maar ... ik liep toch nog een beetje verder richting het park, en verbaasde me dat beetje per beetje de pijn wegtrok. Naar het einde toe maakte ik zelfs nog een ommetoertje om de 8 kilometer vol te maken, want toen was er al helemaal geen sprake meer van enige pijn. Dat was onverhoopt.

Ondertussen is het triatlonseizoen opgestart. Zo was er dit weekend Ironman 70.3 Marbella. Het blijft me echt lastig vallen dat ik nog niet echt kan lopen zoals het hoort, en dat ik die looptrainingen niet kan opdrijven.
Maar ik ben een serieuze kalender van mogelijke najaarswedstrijden aan het opstellen. En het zou me niet verbazen dat ik na de zomer nog 3 halve triatlons probeer te plannen in plaats van 2.

Morgen wordt er een tweede keer traumeel ingespoten rond mijn achillespees. En ik blijf hard inzetten op revalidatie-oefeningen, kinébehandelingen en een trage geduldige opbouw van het lopen. Ik moet en zal terug 'in charge' geraken.
Hou me in de gaten, ik ga vlammen in het najaar. 😜


1 opmerking:

  1. Godzijdank, ik geloofde in DR osagiede na het lezen van zoveel getuigenissen van zijn werk en besloot contact met hem op te nemen. Ik ben Giovanni Roel. Ik schrijf mijn eigen getuigenis dat ik nooit voor mogelijk had gehouden. Voordat ik DR Osagiede ontmoette, voelde ik dat het een bijgelovig geloof was en dat de spreuken niet wetenschappelijk bewezen waren, maar die spreuk zorgde ervoor dat ik iets anders geloofde. HIJ IS EEN GOEDE MAN. Ik vond mijn ex-vrouw met de hulp van deze man na 4 jaar pogingen, maar het was niet mogelijk om iets te laten zien. Als je een getuigenis van DR Osagiede leest, is dat waar. Mijn vrouw Sharon had me meer dan 4 jaar achtergelaten en ik zou haar graag terug willen hebben en haar willen vragen om terug te komen, maar ze was doof voor mij en maakte me in het openbaar absurd. Dr. osagiede werd naar mij verwezen door een van mijn vrienden die hij ook op mijn werkplek had geholpen en ik vertelde hem dat hij bijgelovig was en dat hij gek was om in zulke fetisjistische dingen te geloven. Maar na zoveel gedachten hierover, ging ik om het online te krijgen en besloot om hem per e-mail te contacteren. Hij gaf me snel zijn mobiele telefoonnummer en we hebben ook lang gepraat. Hij is de beste. Voordat hij de baan spelde, had ik al een verzekering. Binnen 3 dagen, mijn ex-vrouw kwam na 4 jaar van spot om een ​​nutteloze man te zijn, kwam om me te zien en vroeg me deze keer. Ik wist niet wat deze man deed, maar hij kan het heel goed voor me doen. Ik dank hem en mijn vriend voor het feit dat hij hem elke dag van mijn leven kent. Ik denk dat hij iedereen zal helpen die om hulp vraagt. Je neemt contact met hem op via doctorosagiede75@gmail.com of whatsapp +2349014523836 veel succes
    en hij is ook in staat om ...
    1) liefdesgames
    2) verloren liefdespreuken
    3) echtscheiding
    4) echtgenoten van echtgenoten
    5) betoverde map
    6) oplossende spreuken
    7) simuleer een kleine, liefhebbende vriend
    8.) je wordt gepromoveerd in de spelling van je kantoor / loterij
    9) zal je liefde bevredigen
    10) je wilt rijk worden
    doctorosagiede75@gmail.com of
    whatsapp +2349014523836

    BeantwoordenVerwijderen