vrijdag 4 oktober 2019

D-1

Snel wat last minute news vanuit Lanza:

gisteren onwaarschijnlijk hevige wind hier - niet normaal
vandaag hevig met momenten, maar doenbaar.
morgen geven we weer zware wind

En dan ...... bij de bike check-in vandaag, plots: swim cancelled! We begrijpen er niks van, want zwommen daarnet in de oceaan en vonden het zalig.
Maar .... door de weersomstandigheden, verwachten ze morgen gevaarlijke stroming..... en hebben de autoriteiten het zwemmen verboden. Damn!

Dus het wordt 90 km bike - 21 km RUN
Aangezien ik nummer 865 van de 970 ben, denk ik dat ik bij de laatste op het fietsparcours zal komen.

Het al vechten worden tegen de wind, maar ik ben er klaar voor.

V(L)AM(M)OS!!!

Je kan me volgen via de ironman tracker: https://track.rtrt.me/e/IRM-703LANZAROTE-2019?fbclid=IwAR11GFhAG6HGCiNGpuKrSqc7TYzRVbP0N_ZhGBjTbe3pVass12mMtVXmjzg#/tracker
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten