zondag 2 november 2014

week 11: mijn geliefde Ardennen


Als ik in de Ardennen aankom, heb ik altijd zo'n grote glimlach op mijn gezicht. Ik geniet er altijd met volle teugen van. Deze week nog 4 dagen daar vertoefd en dan terug naar huis. Meer dan 9U getraind en dat heeft vooral met de drie loop- en drie fietstrainingen te maken.



De fietsrit op dinsdag was niet van de poes: hij was slechts 72 km lang, maar was wel goed voor bijna 1400 hoogtemeters. Thuisgekomen heb ik zowel vrijdag als zaterdag 48 km gebold, telkens vlak en extensief. Met gemiddeldes van 28,5 en 29,3 km/u heb ik het gevoel veel kracht in de benen te hebben.

Op maandag en donderdag ook 2 zware looptrainingen afgewerkt in de Ardennen. Ook daar goed voorzien van hoogtemeters. Zondag dan thuis nog eens een langere extensieve duurloop van 13 km afgewerkt.

Schoon weekske. Morgen begin ik ook met elke week één spinning-sessie in te schuiven. Lastig maar super-nuttig, heb ik vorig jaar mogen vaststellen.

Oh ja, voor ik het vergeet, mijn eerste wedstrijd van 2015 is vastgelegd: 14 juni La Roche 111. Qua hoogtemeters zal dat ook niet van de poes zijn.
Train ze!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten