maandag 8 december 2014

week 16 : Adieu Vos

Mooie trainingsweek deze.


Mijn hartslagen liggen nog steeds wat te hoog bij het lopen, maar dat komt beetje per beetje goed. Als ik zo naar het overzicht hierboven kijk, heb ik toch 2 keer zeer vroeg in de ochtend moeten lopen om aan mijn loopkilometertjes te komen.
Het fietsen en het zwemmen staan eigenlijk op een iets te laag pitje. Eén fiets- en één zwemtraining extra zouden ideaal zijn, maar de tijd ontbreekt voorlopig. De spinninglessen zullen vanaf volgende week wel een stukje zwaarder worden. Die van deze week was er eentje met 5 * (4 min INT - 2 min  EXT - 3 min INT - 1 min EXT). Vanaf nu zullen er ook stukken in weerstand bij zitten.

Zaterdag had ik een blanco dag qua training. Afscheid nemen van Vos, één van de meest verbindende figuren van Gent, was belangrijker... veel belangrijker. Van sommige mensen zijn er gewoon veel te weinig. Vos was er zo één.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten