maandag 19 januari 2015

combinatie met werk


Ondanks een knettergekke 7 op 7 werkweek met ook redelijk veel avond/nachtwerk, heb ik toch één van mijn betere trainingsweken tot nu toe afgewerkt. Maar boontje kwam om zijn loontje: toen ik zondag in de late namiddag van mijn bureau sukkelde, had ik geen greintje energie meer om de voorziene looptraining nog af te werken. 't Vat was af.

De week begon nochtans niet makkelijk. Op maandag kreeg ik echt geen gaatje in mijn werkschema om een trainingske in te lassen. Het was nacht alvorens ik de boeken kon toe doen. Dinsdag vol goede verse moed naar het zwmebad, en daar scheurde na 400 meter mijn zwembrilleke. Nog 400m op mijn rug liggen trainen, en dan er de brui aan gegeven. Vanaf woensdag heb ik zowat elk pauzemoment gebruikt om toch te kunnen trainen. Wat me uiteindelijk dus nog een mooie trainingsweek opleverde.




Nog drie dagen heel zwaar werken, en dan kom ik in een rustiger werkperiode. Vanaf begin februari zit ik in mijn 80% job, die ook haalbaarder zal zijn. Kortom, er is licht aan het einde van de tunnel. joepie!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten