maandag 16 maart 2015

Een beetje meer, een beetje anders, een beetje beter


De vorige trainingsweek was een heel mooie. Er zat zowat van alles in, en door de zaterdagtraining heb ik twee screenshots nodig om dat te tonen. : )




Die zaterdag was dus een specialeke. De duatlon-modus aangezet met 4 km run - 30 km Bike - 4 km run - 30 km bike en 4 km run.
de eerste run was een opwarmer, maar de 2e en middenste heb ik gelopen aan 15 km/u en in de laatste liep ik eerst 3 kilmoter tussen 15 en 16,5 km/u om dan de laatste kilometer uit te lopen. Op zo'n momenten voel je je echt wel atleet. Zeker als je ondertussen ook voor de eerste keer weer de tijdritfiets hebt van stal gehaald. Genieten!

In het fietsen heb ik ook op maandag een heel zware training gedaan. Bart bleef ons maar bestoken met de intensieve zone, 75 minuten aan één stuk door. De volgende morgen voelde de benen redelijk suf aan, moet ik toegeven.
Maar op woensdag gooide ik er al een lange trainingsrit van 4u tegenaan.

Ik heb ook het zwemmen weer opgepikt, en dat ging beter dan voorzien.

Bij het lopen heb ik naast de zotte toestanden op zaterdag één rustige loop gedaan op maandag, en één extensieve tempoloop aan 13,4 km/u op vrijdag.

Heel tevreden over deze week van bijna 12u30m. Nog van dattum....





Geen opmerkingen:

Een reactie posten