zondag 8 maart 2015

Rustweek


Ondanks de rustweek, na de duatlon van Melle vorige week en de crash, heb ik toch 10 uur getraind.

Dat heeft vooral te maken met de nadruk op fietsen in deze rustweek.

De eerste 2 dagen heb ik de wonden laten genezen door enkel core stability oefeningen te doen.
Daarna op woensdag een korte test op de fiets gedaan, en dat lukte aardig. Dat was al wat ik nodig had om op donderdag direct een rit van 100 km te rijden.
Vrijdag dan 2 goede looptrainingen gedaan, om zaterdag terug de fiets op te springen en de Vlaamse Ardennen in te trekken.
En dan op zondag de week afsluiten zoals ik hem begonnen was: met core stability.















Na de rustweek vlieg ik er nu terug in. De wonden ozuden nu bovendien voldoende moeten genezen zijn om terug te kunnen zwemmen.
Nog 1 maand en we trekken naar het EK duatlon in Horst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten