maandag 14 september 2015

gemis en discipline

Ik durf bijna niet tellen hoe kort Deinze nog maar geleden is, want ik moet nu al zeggen dat ik het dagelijks trainen enorm mis. De verslaving wordt dus jaar na jaar erger.



Dat dit bovenstaande schema mijn trainingskes voor deze week weergeeft, is dus een verregaande vorm van periodieke onthouding, die veel discipline vraagt. : ) Ik heb mezelf voorgenomen dat ik nog 2 weken die discipline ga proberen vertonen, maar vanaf maandag 28 september laat ik me weer schandalig overvloedig gaan. Seizoen 2015/2016 begint op 28 september dus. Nog 14 keer slapen. : p

Je zal gemerkt hebben dat ik niet loop, da's enkel omdat ik mijn voetblessure laat genezen. Het gaat beetje per beetje beter, maar als het niet volledig vanzelf goedkomt, zal ik deze week toch eens een doktersbezoek moeten inplannen.

Nieuwigheid is dat ik dit jaar in de voorbereiding 4 à 5 privé-zwemlessen ga nemen. Maar daar vertel ik volgende weken wel meer over.
Nog een nieuwigheid in 2016 is dat ik voor het eerste een wedstrijd doe, waarbij in de zee moet gezwommen worden. De 70.3 Mallorca wordt voor mij dus toch nog een beetje een stap in het onbekende.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten