zondag 27 september 2015

Hallelujah


Hallelujah!
Wat ben ik blij, morgen begint het trainingsseizoen terug. Heb daarnet mijn schema voor volgende week gemaakt en alleen dat al was een plezier.
Ik heb er dus heel veel zin in.

Twee nieuwigheden vergeleken met vorige jaren:
1. IK start met echte zwemlessen. Frederic Ghys van Happy Flow is de man waar ik op reken om me wat vlotter door het water te leren klieven. IK begin er volgende week direct aan.
2. Het is de eerste keer in al die jaren, denk ik, dat ik in het tussenseizoen niet gelopen heb. Van de loopvorm zal er dus veel verloren zijn. Ik zal helemaal aan de basis moeten starten. Ik moet wel zeggen dat mijn voetblessure beter en beter lijkt te genezen.  voel dat het rusten echt wel geholpen heeft. Hopelijk blijft dat zo als ik de looptrainingen aanvat. Woensdag nog een behandeling bij de kinesist, en pas in het tweede deel van de week begin ik voorzichtig te lopen. Cross fingers!

Maar vooral .... hallelujah, we mogen terug aan de bak!!

Hier nog even een blik op mijn laatste rustweek.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten