dinsdag 26 juli 2016

bezig houden

Ik kan me eigenlijk wel bezig houden tijdens zo'n off season - eindelijk tijd om langer dan een half uurtje aan een stuk in een boek te lezen, om wat dingen op te kuisen in de tuin, om mijn bureau en slaapkamer op te ruimen, om mijn boeknerek uit te mesten.

Maar ik blijf natuurlijk ook wel graag sporten en ook in off season komt het er gemakkelijk van, zeker met de trio triatlon van Berlare in aantocht















Pittige intervalloop met 4 keer 600m @ tempo 3:38 - 3:40 op dinsdag, en op vrijdag een tempoloop. En lap, een lichte verrekking in mijn quadriceps. Niks erg, maar natuurlijk te verwachten na zo 2 pittige trainingen in off season.

Verder heb ik een 'probleempje' opgelost. Mijn seizoen 2016 is vrij vroeg gedaan, en mijn seizoen 2017 zou zich vooral wat later op het jaar afspelen, waardoor een te lange aanmodder-winter zou kunnen hebben, en teveel vorm verliezen. Wel ik heb er dan maar eens iets anders tussen genomen: op 1 november loop ik de halve marathon in Berlare, en ik ga er ook echt voor trainen. Wil daar een stevige streep trekken op 1 november. Jullie zien het: we blijven bezig.

Wie Bart, Frederic en mij wil bezig zien volgende week: zaterdag om 10u afspraak aan het Donkmeer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten