zondag 3 juli 2016

decompressie

Na de zalige wedstrijd in Luxemburg 2 weken geleden, is dit hoe decompressie er uitziet



4 keer core stability, 1 keer lopen en 1 keer fietsen.... op 2 weken. Ease down dus...

Maar ondertussen is het in mijn hoofd wel al aan het malen. Wat ga ik volgend seizoen op mijn menukaart zetten? Dat er volgend jaar een paar duatlons op het schema zullen staan, dat staat buiten kijf. Powerman Hosingen (Luxemburg) met 10 km RUN - 60 km BIKE - 10 km RUN en Powerman Sankt Wendel (Duitsland) met 10 km RUN - 120 km BIKE - 20 km RUN lijken me met hun hoogtemeters stevige uitdagingen maar misschien ook wel parcours op mijn maat.

Maar hoezeer ik ook uitkijk naar die duatlons, ik blijf een triatleet in hart en nieren. En als ik daar op doordenk, dan besef ik dat ik als middelmatige zwemmer lange wedstrijden nodig heb om er een lange inhaalrace van te maken. En dan komt de Ironman-afstand terug in het vizier natuurlijk....
het was lang geleden maar vandaag heb ik terug op de websites van Ironman wedstrijden zitten surfen: Kalmar (Zweden), Kopenhagen (Denemarken), Maastricht (Nederland), Vichy (Frankrijk), Mallorca (Spanje), Barcelona (Spanje) ...ze zijn vandaag allemaal de revue gepasseerd. Even laten bezinken allemaal.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten