zondag 11 september 2016

week 2: 10 trainingskes


Week 2 en ik heb deze week 10 trainingskes op de teller gezet. Meestal vrij korte trainingen, de regelmaat is het belangrijkste op dit moment.


Alleen in het lopen zit er wat langer werk in. Die 13,66 km op één uur was een lastige training. De laatste kilometer was ik echt aan het afzien. Ook het heuvelritje van donderdag was efkes slikken - elk vals plat voelde aan als een echte helling. Ja het vormpeil van juni is echt wel weg nu. Terug basis opbouwen nu, en ik heb dan ook vanaf vrijdag mijn ketting op het klein blad gelegd vooraan. Er moeten opnieuw veel omwentelingen gemaakt worden op souplesse nu.


Ik ben niet van plan om jullie elke week op de hoogte te brengen van mijn gewicht, maar deze week toch nog één keer: kijk eens aan hoe je met 2 weken trainen en wat op je voeding letten snel terug op trainingsgewicht kan komen.













Bovendien, ik denk dat ik volgende week kan vertellen wat mijn topwedstrijd in 2017 zal worden. (dit was een poging tot kleine cliffhanger inderdaad : p  )

Geen opmerkingen:

Een reactie posten