zondag 8 januari 2017

week 19: tevreden

Heel tevreden over mijn eerste trainingsweekje in 2017. Het was nochtans een pittige werkweek (officieel vakantieweek, maar ja). Ook een echte gladde winterweek, dus geen buitenritten maar wel 12 trainingen.















Enkel goed nieuws eigenlijk deze week. Ik begin een veel beter watergevoel te krijgen en betere tempo's te zwemmen, ik loop moeiteloos duurloopjes aan 13 km/u, mijn fietstrainingen op de rollen verlopen zeer vlot met de combinatie Wahoo Kickr - Trainerroad. Hier kan ik echt gerichte trainingen mee doen, kijk maar eens naar de VO2 max training waarmee ik deze week heb afgesloten (slechts 3 uur na de looptraining)














25 sprintjes van 18 à 25 seconden aan hogere wattages. Er zal panache op zitten deze zomer als ik zo kan blijven trainen.

Nu komen er 3 rustdagen aan, en dan pikken we terug de draad op. Alpe d'Huez, here we come! Gérardmer, here we come! En misschien (eerst eens overleggen met het thuisfront): Europees Kampioenschap duatlon, here we come!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten