zondag 22 januari 2017

week 21: buiten


'Triatleten beleven meer' wordt er soms gezegd in het wereldje. En dat klopt wel. Dat gevoel kan je bijvoorbeeld krijgen als je om 6u30 bij -4°C aan je voordeur staat, klaar voor een nuchter ochtendloopje naar je werk. Je kan ook zeggen 'triatleten zijn knettergek', maar dan antwoorden wij gewoon 'gekken beleven meer'. : )

Eindelijk kon ik deze week opnieuw met mijn fiets de buitenlucht trotseren. Zalig was het om op zaterdagmiddag in een stralend winterzonnetje langs de dijk te rijden. Het was er aan te merken bovendien dat ik een paar weken op de rollen had gereden: zeer veel kracht in de benen, maar een beetje ingeboet op uithouding, waardoor de benen voorbij kilometer 50 wat zwaarder aanvoelden.

Ondertussen zat ik ook in de voorlaatste periode van een zware werkperiode. Vanaf begin februari kan ik een serieus tandje terugschakelen op het werk (minder uren) waardoor ik veel meer ga kunnen focussen op de trainingen. Ik kijk ernaar uit, want aan ambitie ontbreekt het mij niet voor seizoen 2017.

Hier is mijn weekje:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten