zondag 5 februari 2017

week 22 & 23: up & down


Dit zijn ze, mijn weken 22 en 23:

 













Wie mij een beetje gevolgd heeft de laatste jaren, weet waarschijnlijk wel wat er gebeurd is? Inderdaad, ziek geweest. Ik had een heel mooie trainingsweek achter de rug, ging die op zondag afsluiten met een pittige looptraining van 12 km, maar dat ging niet meer. Ik had een zware verkoudheid opgelopen in het weekend, en die brak op zondag helemaal door. En als de volgende week begon, was het duidelijk dat er van trainen niks in huis zou komen: nauwelijks energie, koortsige nachten en een knoert van een verkoudheid.
Pas dit weekend heb ik schoorvoetend terug iets gedaan: wat core stability en krachtoefeningen en een voorzichtig loopje op zondag met .... pap in de benen. Van hieraf kan het alleen maar beter worden, zullen we dan maar denken hé. ; )










Geen opmerkingen:

Een reactie posten