maandag 27 februari 2017

week 26: kortje

Zoals aangekondigd was deze week een korte trainingsweek. Zaterdagochtend ben ik samen met mijn vrouw vertrokken naar Rotterdam voor ons 25 jaar samen-zijn. Geen zwemkleren, geen loopschoenen, geen fiets, nee ... zelfs geen core stability-attributen meegenomen. Gewoon genieten van het city-tripje en van het samenzijn.













Niet al te veel trainingsuren dus deze week, want er zat geen ruimte in voor een langere fietstraining. Maar ik ben vooral blij dat ik 2 keer de weg naar het zwembad gevonden heb, en opnieuw met enig vertrouwen in het water lag.
De fietstraining op de rollen op dinsdag was een zware, met 9 keer een krachtblokje van 2 minuten aan 120% van mijn overslagwattage, aan 312 watt dus.
Vrijdag dan nog 2 looptrainingen met in de laatste van de 2 een INT blok van 2 kilometer aan 4:01 - 4:04, hartslagen mooi in het midden van het INT blok. Niks geforceerd dus.

Benieuwd hoe maandag het hervatten van de training weer aanvoelt, na een weekend met heeeeel veeeeel lekker eten. : p

Geen opmerkingen:

Een reactie posten