woensdag 27 december 2017

Road to Roth week 12: oops 2

Het tweede deel van december zal niet onthouden worden als de topperiode van mijn trainingsseizoen.
Na een overdreven onderkoelde recuperatieweek 11, was ik met uitzonderlijk veel goesting begonnen aan week 12. Maar op woensdagavond voelde ik plots alle kracht uit mijn lijf vloeien. IK kroop in mijn bed, maakte een koortsachtige nacht mee. En donderdagochtend was de schade snel opgemeten: ziek met koorts.
Die koorts is voor mij als atleet een heel belangrijk 'detail'. Koorts tast je lichaam enorm aan. Dit betekent sowieso dat ik pakweg 3 à 4 weken ga nodig hebben om terug op het niveau te komen van net voor het ziek worden. Het zij zo! ik heb er deze week een paar keer serieus over gevloekt, maar uiteindelijk is het enige wat je kan doen, terug geduldig opbouwen. Daar ben ik op zondag terug mee begonnen.

Eentje om snel te proberen vergeten dus


Geen opmerkingen:

Een reactie posten