vrijdag 20 juli 2018

Challenge Roth - een paar foto's


Na 3,8 SWIM in het kanaal (zie boven), direct in de beugels voor de start van 180 km BIKE (hieronder)


On the road: focus & aerodynamics...
& opgespannen spieren 😎


 
Tip: nooit vergeten je supporters te groeten.



Poging om nepborsten onder mijn shirt te moffelen enzo te mogen meedoen met de vrouwelijke age group F45-49. Poging compleet mislukt. (jammer want dat had me de 2e plaats opgeleverd) 😁

Aan de finish verrast worden door je kinderen - de max!!!
(by the way ik ben niet Jack Bauer, ik ben 10 minuten rapper dan Jack. 😜)


Op mijn 49e eindig ik 49e van 479 deelnemers in de leeftijdscategorie 45 -49
(in totaal 390e van circa 3000 finishers)


Een van dezer dagen - een nieuwe blogpost met een terugblik op Roth en een vooruitblik op .... jawel .... toch nog een wedstrijd in 2018.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten