zondag 7 juli 2019

week 33: 3 kilo en vuur uit de sloffen

Wat er ook allemaal op me afgekomen is in juni: gekke weken op het werk, de moeilijke beslissing over Challenge Geraardsbergen, het moeilijke aftasten wat wel of niet kan na mijn peesblessure en privé ook wel heel wat beslommeringen. Maar ik moet ook een eigen aandeel zien in mijn onstabiele trainingsweken in juni. Op één of andere manier heb ik toch een paar keer moeten afreageren van van alles en nog wat, en heb ik een paar keer stevig gefeest: Fifty foot combo, Best kept secret, Punk's not dead, Copacabana: het waren allemaal deftige feestjes die ook hun sporen achterlieten. Het was efkes heel moeilijk om echt als een sportman te leven, als er mij toch geen wedstrijd gegund was.

Maar deze week is de kentering gekomen. Vrijdag heb ik de boeken toe gegooid op het werk voor een lange vakantie van 6 weken, privé valt alles weer mooi op zijn plooien, de wedstrijden voor het najaar zijn gepland, ... Er is een soort toewijding terug gekomen.
Ik ben wel nog 3 keer op 1 weekend gevraagd om ergens te gaan eten. Dat was er nog een beetje over. Maar voor de rest zit ik qua mindset helemaal terug op race preparation. Ik zit ook terug te snuisteren in trainingsplannen van vorige jaren, en ben mijn plan voor de laatste 3 maanden van het seizoen aan het uittekenen. Plannen concreet maken: dat is altijd een goed teken.

We zijn vandaag exact 2 maanden voor mijn eerste wedstrijd: Gérardmer. Tegen dan moet er 3 kg overtollig gewicht af zijn. En moet ik qua zwemmen en lopen nog redelijk wat vooruitgang boeken. Het fietsen zit al zeer goed, daar gaat het over onderhouden van dit vormpeil en nog wat race specifieke fine tuning.

Mijn-recup periode liep tot en met woensdag. Vanaf donderdag ben ik terug aan een trainingsblok begonnen.



Een paar opvallende zaken deze week?

- 3 zwemtrainingen op 1 week, ik denk dat dat alweer even geleden is. Meestal kwam ik maar aan 2 zwembad-bezoekjes toe. Met 6400 zwemmeters is dat al direct een deftig zwemweekje.
- maar ... de zeer aandachtige volger heeft in bovenstaand schema een woordje gespot dat al heel lang verdwenen was uit mijn schema's. Jawel, het woord 'interval' en dan nog in een groen blokje. Dat betekent: een interval looptraining. Grondig over overlegd met mijn kine, en het mocht als het geen te lange blokjes werden. Zes keer 200m doorgelopen, met tussendoor slechts 100m recup: de tempo's lagen tussen 3:47 (15,9 km/u) en 3:23 (17,7 km/u). Het was telkens slechts een kort interval, maar ik kan jullie verzekeren: na al die maanden voorzichtigheid inbouwen, deed me het wat om nog eens het vuur uit mijn sloffen te lopen. Het voelde nog altijd zeer naturel en gecontroleerd aan. Oef!

Ik voel het vuur vanbinnen terug branden. Geweldig gevoel...

1 opmerking:

  1. Godzijdank, ik geloofde in DR osagiede na het lezen van zoveel getuigenissen van zijn werk en besloot contact met hem op te nemen. Ik ben Giovanni Roel. Ik schrijf mijn eigen getuigenis dat ik nooit voor mogelijk had gehouden. Voordat ik DR Osagiede ontmoette, voelde ik dat het een bijgelovig geloof was en dat de spreuken niet wetenschappelijk bewezen waren, maar die spreuk zorgde ervoor dat ik iets anders geloofde. HIJ IS EEN GOEDE MAN. Ik vond mijn ex-vrouw met de hulp van deze man na 4 jaar pogingen, maar het was niet mogelijk om iets te laten zien. Als je een getuigenis van DR Osagiede leest, is dat waar. Mijn vrouw Sharon had me meer dan 4 jaar achtergelaten en ik zou haar graag terug willen hebben en haar willen vragen om terug te komen, maar ze was doof voor mij en maakte me in het openbaar absurd. Dr. osagiede werd naar mij verwezen door een van mijn vrienden die hij ook op mijn werkplek had geholpen en ik vertelde hem dat hij bijgelovig was en dat hij gek was om in zulke fetisjistische dingen te geloven. Maar na zoveel gedachten hierover, ging ik om het online te krijgen en besloot om hem per e-mail te contacteren. Hij gaf me snel zijn mobiele telefoonnummer en we hebben ook lang gepraat. Hij is de beste. Voordat hij de baan spelde, had ik al een verzekering. Binnen 3 dagen, mijn ex-vrouw kwam na 4 jaar van spot om een ​​nutteloze man te zijn, kwam om me te zien en vroeg me deze keer. Ik wist niet wat deze man deed, maar hij kan het heel goed voor me doen. Ik dank hem en mijn vriend voor het feit dat hij hem elke dag van mijn leven kent. Ik denk dat hij iedereen zal helpen die om hulp vraagt. Je neemt contact met hem op via doctorosagiede75@gmail.com of whatsapp +2349014523836 veel succes
    en hij is ook in staat om ...
    1) liefdesgames
    2) verloren liefdespreuken
    3) echtscheiding
    4) echtgenoten van echtgenoten
    5) betoverde map
    6) oplossende spreuken
    7) simuleer een kleine, liefhebbende vriend
    8.) je wordt gepromoveerd in de spelling van je kantoor / loterij
    9) zal je liefde bevredigen
    10) je wilt rijk worden
    doctorosagiede75@gmail.com of
    whatsapp +2349014523836

    BeantwoordenVerwijderen