dinsdag 20 augustus 2013

Decompressie

De vorige week was de decompressie op zijn hoogtepunt.

Mijn sportieve activiteiten zijn snel opgesomd :

- dinsdag BIKE 1u39; 47,5 km
- zondag RUN 0u37; 7,65 km

that's it!

Mijn extra-sportieve activiteiten daarentegen : Heusden-koers (lees : kroegentocht), Pukkelpop (lees : muziek, bier, frieten, ...), etentjes en een trouwfeest (lees: wijn, Roomer, pinten, BBQ, bubbels). Bovenop de vermoeidheid na Zürich heb ik dus nog een extra vermoeidheid gestapeld. : )

't Is er aan te merken. De bloedvorm van een maand geleden is definitief weg. Er zijn 2,5 kg bijgekomen ten opzichte van het wedstrijdgewicht. Vetpercentage is van 9,5% terug naar 12% geklommen. Kortom, we staan weer tussen de mensen. En beetje per beetje ben ik ook van mijn wolk terug neergedaald. Ik heb na Zürich echt een tijdje op die wolk gezeten. Elke dag liep ik met een glimlach op mijn 'toote' terug te denken aan die schitterende dag op 28 juli. Dat is nu beetje per beetje aan het wegdeinen.

Maar, het bloed gaat waar het niet kruipen kan: ik het volgende triatlonseizoen aan het voorbereiden. Gisteren had ik al een afspraak met Bart van Fitality Merelbeke om mijn kracht- en core stability-programma voor volgend seizoen te bespreken. En om de nieuwigheid in mijn voorbereiding - spinning - te introduceren. Ik ben nu begonnen aan de laatste week van mijn off-season. Volgend week zal ik - natuurlijk voorzichtig en op een laag pitje - van start gaan. Terug naar de schoonste sport die er is. Yes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten