maandag 22 september 2014

minder maar goed

Ik zit nu in 2 à 3 weken waarin veel trainen toch iets minder evident is. Dus al bij al vallen die 8 uur van deze week nog goed mee.
Zowel bij fietsen als bij lopen zat er bovendien al een kwaliteitstraining bij. Zwemmen is jammer genoeg niet gelukt deze week. En volgende week ook niet. Echt jammer, want ik zal daarna terug efkes moeten wennen.







Even de twee trainingen hoofdtrainingen er uit lichten:

Maandag gestart met een tempo run, die er als volgt uitzag:

3 km WU
2 km HEXT - LT (4:26; 4:22)
1 km EXT
2 km LT (4:33; 4:38)
1 km EXT
2 km INT (4:19; 4:22)
CD


En zondag geëindigd met een solo Ardennenrit van 83,5 km met 1229 hoogtemeters. In d'Ardennen rijden vind ik altijd zalig. Zelfs toen ik tussen kilometer 10 en 20 op een enorme plensbui werd getrakteerd, bleef ik met een brede smile rondrijden. d'Ardennen, een schone minnares.

1 opmerking:

  1. Chris - "let it flow" voor een momentje man ! laat de dingetjes eens wa los !
    enne wil je nog een slogan ...Who Dares Wins ...onze slogan bij de Para's voor ik Hippie werd bij het zien van de Vietnam story ! sorry ! Only fools dont change ...
    Norbert

    BeantwoordenVerwijderen