dinsdag 7 oktober 2014

week 7 - druk druk druk


Een ongelooflijk drukke week op het werk (logisch na mijn Valencia-tripje natuurlijk), en dus eigenlijk wel trots dat ik toch nog dit soort trainingsweek heb kunnen afwerken




Op zondag eindelijk eens een groepsrit (samen met de Bikerzzz). Mooie rit aan 28 km/u

Vooral qua lopen begin ik toch wel vooruitgang te merken. Zaterdag een lange duurloop van een goede 13 km/u aan 12,8 km/u. Die afstand gaat al duidelijk vlotter.
Maar opvallender voor mij was de tempo-intervaltraining van dinsdag, waar ik aan LT hartslag toch al redelijk mooie tempo's liep:
3 km WU
3 * (1 km LT (4:21; 4:20; 4:23) - 1 km LEXT)
1 km LINT (4:07)
1 km CD


Ondertussen heb ik wel al 3 weken niet gezwommen. Ikm eot dringend terug in 't zwembad geraken dus.

1 opmerking: