maandag 16 februari 2015

Fietsweek

Na een loopweek volgt dus een ... fietsweek.


Vier fietstrainingen met een beetje van alles er in:
- MAANDAG: spinningles met 2 * (20 min hoog INT - 5 min WST). De benen waren de volgende dagredelijk aangetast door deze aanslag.
- DINSDAG: easy woon-werkverkeer om te recupereren
- DONDERDAG: zoals aangekondigd startte ik deze week met langere ritten. Deze ging ongelooflijk goed: 29,5 km/u over 86 km met daarin 2 * (8min INT - 2 min recup - 8 min OBLA - 2 min recup - 4 min WST)
- ZONDAG: op zaterdag lag ik geveld door een zware verkoudheid. Net op een dag waarop een rit voorzien was. Gezien het fietsweek was, heb ik op zondag dan mijn zwem- en looptraining laten vallen, en mijn extensieve fietsrit alsnog gereden: 62,3 km @ 29,3 km/u.

Tijdens de vlakke ritten zit er duidelijk veel kracht in mijn benen.

Daarnaast ook 2 keer gelopen (2e keer met verschrikkelijk zware pijnlijke benen - verkoudheid kondigde zich al aan), 2 keer gezwommen (met daarin een redelijke CSS test) en 2 keer kracht- en stabiliteitstraining.

Mooi weekje, en aangezien het een fietsweek was, ook voor de eerste keer vlot boven de 10 uur afgeklokt: 11 uur getraind deze week.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten