maandag 8 februari 2016

week 19: 37+



Dit was het dus. Vorige week was ik nog uiterst positief, voor ik het wist lag ik terug in de lappenmand. Nu niet door mijn blessure, maar door een zware verkoudheid - lichte griep.
Van maandagavond tot pakweg vrijdagnamiddag was ik echt ziek. Zaterdag was de eerste dag dat ik weer op mijn positieven was, maar die 1e dag train je dus best nog niet. En op zondag heb ik dan een eerste voorzichtige test gedaan. Dat rustig loopje lukte wel, maar de hartslagen lagen minstens 10 slagen te hoog.
Dan is de conclusie snel gemaakt: weerstandssysteem serieus aangetast, en dus terug een versnelling terugkoppelen. MIljaaaaaaaaarde!!!
't Is een seizoen met heel veel hindernissen zulle, zo veel hindernissen dat ik beter jumping-ruiter zou worden.

Ik heb dus op zondag gans mijn voorbereiding terug mogen hertekenen, want nu komt er een verplichte herstelweek met quasi enkel rustige trainingen.
Ik moet mijn conclusie van voirge week al herzien: Mallorca zal dus een wedstrijd in volle voorbereiding worden, in Luxemburg wil ik top zijn!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten