maandag 1 februari 2016

week 18: positivisme


Een mooie trainingsweek achter de rug. Al was het geen volledige week. Ik wist op voorhand dat ik zondag niet zou trainen. Met op zaterdag de emoties rond de afstudeerders op school (en de bijhorende receptie), en 's avonds de New Wave Club Classix Party wist ik sowieso dat sporten op zondag een ver-van-mijn-bed-show ging worden. En daarenboven is het dringend tijd om eens een recuperatieweek in te lassen. Die heb ik dan maar op zondag ingezet. :)



Maar voor de rest een eerste keer een dubbele looptraining op donderdag: 's morgens 8,4 km, 's namiddags 9,7 km, samen goed voor 18 km op 1 dag. Allright!!! Die donderdag was bovendien mijn 3e loopdag op 5 dagen (goed voor 37,3 km)

In het fietsen vooral goed nieuws: op maandag een zware rit gedaan in de Vlaamse Ardennen, en die verteer ik al vrij goed zo vroeg op het seizoen. Zaterdag mijn blok nog afgesloten met een redelijk pittige training op de rollen, terwijl buiten de regen gutste.

En ook in het zwemmen een mooie CSS training gehad op vrijdagmorgen - ik slaagde er makkelijk in om 10 * 100m te zwemmen tussen 1:53 en 1:58

Ja, ik ben heel positief op dit moment. Mallorca? Luxemburg? De kansen dat ik er op volle kracht zal kunnen gaan, stijgen.
Maar nu, een recuperatieweekje. : )

Geen opmerkingen:

Een reactie posten