maandag 6 november 2017

Road to Roth week 5: GC

GC, waar staat dat nu weer voor, Christophe? Zoek het niet te ver, beste volgers: ik ben op reis geweest... naar Gran Canaria. 26 à 27 graden overdag, 's ochtends een frisse 20 graden. 😝 Man, dat was heerlijk. Ik had aan mijn gezin beloofd dat het een gezinsvakantie zou worden, en dat ik dus niet zou trainen, trainen, trainen. En daar heb ik me dus aan gehouden.

Dat betekent dus dat ik daar geen fiets gehuurd heb, en dus niet ben gaan fietsen. Wat heb ik me qua training wel gepermitteerd: 2 keer 's morgens gaan lopen als iedereen nog aan het twijfelen is of het echt al een goed idee is om op te staan, en af en toe eens zeggen: " uhm .... ik zwem eens naar die boei en terug, tot straks hé".

En dan is dit dus het resultaat. Dit is echt serieus recup moet ik zeggen. Uitgerust ben ik hoor. 😁

















Een ander resultaat is dat ik qua gewicht opnieuw mag beginnen: deze maandagochtend 74,8. Una cerveza por favor?
Soit, elk feest is een geseling waard. Dat wordt dus direct de riem eraf leggen deze week. En opnieuw aan de slag.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten