woensdag 1 november 2017

Road to Roth week 4: goed verteerd

Voila sé, de eerste maand trainingen zijn goed verteerd.
Dit was de 4e week:









Alweer een mooi basisweekje, met al 2  duurtrainingen die langer kunnen genoemd worden:
- een fietstraining van 90 km (solo gereden bovendien)
- een looptraining van 13 km

Ik ben heel tevreden over mijn eerste maand: ik zat snel weer op dagelijkse routine, en wat in de eerste 2 weken nog gepaard ging met wat stramheid, blijkt ik nu al veel vlotter te verteren.

Ook qua gewicht heb ik er al wat kunnen afdoen.














Eerst een stevige daling, die ik niet kon volhouden. Daarna een mooie zachte geleidelijke gewichtsafname, met in de laatste week plots weer een jojo-effect. Benieuwd wanneer ik voor het eerst de 73 kg-lijn zal raken.
Het zal niet volgende week zijn, want dat is een recup-weekje, maar daarover volgende week meer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten