maandag 13 november 2017

Road to Roth week 6: 't licht uit en bijleren

Dit was hem de rit, die ik vrijdag deed:



Voor alle duidelijkheid: ik deed hem van rechts naar links. En de wind kwam van links, en waaide dus naar rechts. 104 km beuken tegen de wind, 2 keer goed nat geworden van een langere regenbui. De laatste 25 km ging het licht toch wel een beetje uit. De wind werd sterker en sterker, de fietser werd vermoeider en vermoeider. op het einde kreeg ik de pedalen nog moeilijk rond. Het was een eerste keer boven de 100 km in deze voorbereiding, en het was direct een pittige.

Ondertussen heb  ik een paar weken geleden ook besloten om nog eens zwemlessen te volgen, deze keer bij Frederic G. Woensdag was de eerste zwemles. De onderwatercamera werd er bij gehaald. De beelden werden onmiddellijk geanalyseerd. De werkpunten waren direct duidelijk (daar schrijf ik volgende weken nog wel wat over). De klik tussen mij en Fre was er onmiddellijk. Man, hier heb ik goesting in. Misschien forceer ik wel een doorbraak in mijn zwemmen dit jaar. Nooit te oud om bij te leren.

En ... alsof ik het nog niet wil, alsof het nog te vroeg is, alsof de duvel er mee gemoeid is: een trainingsweek van 10 uur heeft er nog niet ingezeten (en dat hoefde ook nog niet). But man, this was close: 9u59min. 😛





Geen opmerkingen:

Een reactie posten