maandag 13 augustus 2018

To Sardignia: week 1 & 2


En voila, ik ben de weg naar Sardinië ingeslagen.
De eerste 2 weken waren een groot vraagteken. Het was afwachten hoe mijn lichaam zou reageren op de nieuwe trainingen. Dat ik in de eerste 3 dagen van week 2 rust inbouwde heeft niks te maken met problemen van die aard. Ik had 3 dagen vakantie met mijn madame gepland, en tactisch was het vrij belangrijk om dan niet over sporten te babbelen, laat staan trainingen in te lassen. 😁

In de eerste week was het allemaal heel voorzichtig. Er zat nog niet echt veel tempo in mijn looptrainingen, het zwemmen verliep nog moeizaam. In de 2e week merkte ik dat ik een klein beetje begon in te pikken op wat nog overblijft van mijn Roth-vormpeil. Toch opvallend hoeveel vorm je kwijt bent. Om maar een voorbeeld te geven: 70 km op mijn tijdritfiets zitten, is op dit moment een pijnlijke affaire: er zijn spierkes in mijn benen die daar absoluut nog geen zin hebben.

Week 1


Week 2


De eerste brick training (van zaterdag) zag er als volgt uit:






In de 2e week zaten er in de 3 disciplines al eens tempoblokjes in.

Deze 2 weken waren uittesten. Nu is het zaak om een plan uit te tekenen om zo goed mogelijk voorbereid aan de start te staan in Sardinië. Keep ya posted

Geen opmerkingen:

Een reactie posten