zondag 24 februari 2019

week 14: evenwicht zoeken

Zeker geen week die verliep zoals gepland deze keer. Een paar euvels: een fikse schouder/nek blokkage hinderde me (en hield me wat uit het zwembad), en vanaf vrijdag heb ik ook last van een sinusontsteking/verkoudheid.
Dat soort zaken horen er nu eenmaal bij, en dan is het wat zoeken naar een evenwicht: welke trainingen kunnen wel, welke niet? Altijd moeilijke afwegingen.




Het is dan ook een wat minder gevulde week geworden, Maar toch nog een paar mooie trainingen kunnen afwerken.
Ik heb besloten om nu zondag/maandag/dinsdag een soort van recup 3-daagse in te lassen. Kwestie van mijn nek en mijn verkoudheid te laten genezen. Enkel korte rustige bezigheidstrainingen op die drie dagen dus. En daarna terug de pees erop.

Ondertussen heb ik ook een nieuwe wedstrijd op mijn lijst voor 2019 toegevoegd: Challenge Geraardsbergen: een halve triatlon met 2 passages op De Muur. Nog een kleine 4 maanden om daarvoor klaar te stomen. Dat moet lukken.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten