woensdag 6 mei 2015

zwemmen, pedaleren en snotteren


Vorige week dan toch terug het zwemmen opgepikt: 3 zwemtrainingen van 2 km op 4 dagen. En wat opvallend was: in de derde training zwom ik al degelijke tijden. kortom, de volgende weken ook veel zwemmen: komt wel goed.



Dit weekend dan 3 dagen gaan fietsen met maten op de Belgisch-Duitse grens in het Eifelgebergte. Wat een zalig weekendje; ik voelde de trappers niet en klom elke helling op alsof het niks was. Moordend goeie benen, maar wel een serieuze verkoudheid opgelopen daar.

Thuisgekomen verergerde die verkoudheid, en maandag en dinsdag was ik echt ziek. Geen training dus, wel gaan werken.
Vandaag woensdag nog niet volledig genezen, maar toch al veel beter.
Morgen doe ik een looptestje, om te voelen of het energiepeil terug ok is, want ik moet wel dringend gaan beslissen of deelname zondag in Luxemburg (BK duatlon) kan. En dan maar hopen op de supercompensatie. : )

Geen opmerkingen:

Een reactie posten