maandag 29 juni 2015

2 weken gepland aanmodderen

Na La Roche moet de riem er echt eens af en dat is exact wat ik de laatste 2 weken gedaan heb. Ik heb mijn lichaam zo goed als mogelijk laten recupereren.



Als je een lang seizoen inbouwt, is het aan te raden om ergens midden in het seizoen een echte break in te lassen. En dat heb ik nu gedaan. En dat het een lang seizoen is, dat is zeker: de twee schema's hierboven zijn die van week 43 en week 44. Als je weet dat er nu nog 8 weken volgen tot aan de laatste wedstrijd, de halve triatlon van Deinze, dan ga ik dus een seizoen van 52 weken (een volledig jaar) achter de rug hebben. Cool!

Hoe zien die 8 weken er uit:
- 3 weken intensief trainen
- 1 week recup
- 3 weken intensief trainen (met in de eerste week ook kwarttriatlon Berlare)
- rustweek met op zondag 23 augustus: halve triatlon Deinze

Maandag 29 juni vandaag: tijd om terug serieus te worden!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten