zondag 26 juli 2015

Gentsche Fieste en recupereren


Als je hier in Gent spreekt van Gentsche Fieste en recupereren, dan is dat meestal in de zin van "Na een zware Gentsche Fieste moet ik nu toch efkes recupereren". In mijn geval was het de bedoeling om tijdens de Gentsche Fieste te recupereren. Triatleten zijn echt complete gekken. : )
De moeilijke combinatie is 2 keer fout gelopen, lees: "ik ben 2 keer met een oor af van de fieste naar huis gekomen"

Wie volgend schema ziet, kan zich zo voorstellen welke nachten dat was....


Inderdaad, zondagnacht en vrijdagnacht, met 2 mooie blanco-dagen als gevolg. : p

De laatste 2 dagen van de feesten laat ik aan mij passeren, want nu ga ik mijn laatste trainingsblok van het seizoen in: drie weken voorbereiding op het BK halve triatlon in Deinze. In de eerste trainingsweek zit er ook al een wedstrijd, nl. de kwartriatlon van Berlare. Ik doe zelfs een dubbel die dag, want in de voormiddag treed ik aan als loper in de trio triatlon, maar over Berlare vertel ik wel iets meer in de loop van de week in een voorbeschouwing.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten