woensdag 28 oktober 2015

week 4 : rustig aan

Zoals aangekondigd was week 4 een rustiger week. 't Was gewoonweg te druk om veel te trainen.


Kan me vooral optrekken aan de duurloop van 10 km die vrij vlot verliep. De eerste 10 km van het seizoen. Op zich kan ik telkens pijnvrij lopen als ik er 2 dagen tussenlaat zonder lopen. maar toch voel ik dat er nog problemen zijn aan mijn linkerenkel en dat mijn achillespees daardoor te veel onder druk komt te staan. Volgende week donderdag ga ik dan ook eens een loopanalyse laten doen, misschien moet er wel iets aangepast worden: steunzolen, loopstijl, loopschoenen, ....
IK ben nog te jong om me nu al te laten doen door zo'n beetje artrose. : )

Al bij al toch nog 6 trainingsuurkes in deze rustige week.

En volgende week terug richting de 10 uur. Een gebrek aan goesting is alvast het probleem niet. 

1 opmerking:

  1. Vertel eens wat meer over je zwemlessen,lijkt me intressant!

    BeantwoordenVerwijderen