dinsdag 24 november 2015

week 8: schoon weekje dat eindigt op een sisser


Wat een mooi trainingsweekje:

  • eindelijk zwemtrainingen die een goed gevoel geven
  • mooie indoor-interval training op de fiets (die TrainerRoad app is echt super)
  • drie looptrainingen met eindelijk een training daarin met 2 tempoduur kilometers in de intensieve zone


En op zondag liep ik eindelijk met mijn nieuwe steunzolen. maar dat liep fout af. Na 5 km begon ik echt pijn te krijgen aan mijn voetzool, en als ik na 9 km thuiskwam, kon ik eigenlijk nauwelijks nog stappen. Schoenen uit en het verdicht was, een enorme blaar die open was. Rauw vlees op de voetzool. Dzuje....

Deze week dus geen looptrainingen en geen zwemtrainingen om de wonde te laten genezen. Dat wordt dus fietsen, fietsen, fietsen, fietsen....

Een seizoensbegin met veel hindernissen dus....
Komt wel goed...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten