maandag 14 januari 2019

week 8: alarmfase 75


Een iets rustiger week ingeschaald. Ik mag me niet laten opjagen en daardoor mijn recupweken negeren. Minder trainingsuren dus deze week.

Het goede nieuws is dat ik voorzichtig terug rustige loopjes mag proberen. De last is nog niet volledig weg, maar het betert zienderogen. En vooral: het stramme gevoel in mijn hiel gaat weg na een kwartiertje lopen.Ondertussen is mijn vaste kiné natuurlijk bezig met de behandeling en ik met mijn revalidatie-oefeningen.



Vooral op de fiets maak ik serieuze vorderingen. Ik doe zeer veel trainingen op de rollen, niet altijd de leukste trainingen maar ze geven me wel de kans om zeer gerichte trainingen te doen.

Maar als je een tijdje weinig of niet loopt, dan komt er een ander spook om de hoek kijken: jawel....het is alarmfase 75. Moet ik er een tekeningetje bij maken? Er is hier een kast in huis die ik ga proberen negeren de volgende weken. 😳😁



Geen opmerkingen:

Een reactie posten