maandag 28 januari 2019

week 10: doen alsof

Ondanks de vele probleempjes doen we gewoon alsof er niks aan de hand is, en trainen we verder. 't Gaat ook hier en daar al wat beter. Maar er hangt wel ook een donkere wolk boven mijn seizoen: woensdag ga ik op extra controle bij de chirurg die me eind oktober opereerde: Ik kan me immers moeilijk van de indruk ontdoen dat ik een gelijkaardige pijn voel in de buikspieren/lies als diegene die vorig jaar na veel vijven en zessen een liesbreuk bleek te zijn. Ik hoop echt dat ik ongelijk heb, deze keer.

Maar dus ondertussen doen we alsof er niks aan de hand is.

We zijn terug in het water geraakt. Meer ga ik daar niet over zeggen, dan dat ik blij ben dat ik twee keer niemand die me kent ben tegengekomen in het zwembad. Nog even houden zo, zou ik zeggen. 😳

Ondanks het feit dat we vooral binnen moeten rijden met dit weer, kom ik toch aan 173 fietskilometers. Er zat zowat van alles in deze week: op maandag een extensieve duurtraining buiten, op woensdag een sweet spot training op de rollen, zaterdagavond losrijden, én zondagochtend een VO2max training.

En jawel, ik probeer heel voorzichtig de loopkilometers wat op te drijven.


Kruis allemaal die vingers voor mij woensdag. Dat ik ongelijk mag hebben....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten