dinsdag 22 januari 2019

week 9: alarmfase 50

Nee, ik ben geen 25 kg afgevallen op 1 week, maar .... ik word dit jaar 50 lentes. En ik heb de indruk dat ik meer dan ooit moeite heb om dat straal te negeren.

Aan mijn schema kan je inderdaad zien dat ik terug aan het lopen ben, maar ik blijf maar sukkelen met kleine ongemakken: nu eens een stijve kuitspier waar ik 's nachts van wakker word (pijnscheuten), dan weer buikspieren die tegenpruttelen, een moeilijk onder controle te krijgen gewicht, .....
Nog niet veel meegemaakt dat ik zo tegengewerkt wordt door mijn eigen carrosserie.

Soit, 't is niet omdat ik 50 word, dat ik moet beginnen zagen. Dus ik focus op het positieve:




3 looptrainingen, 4 fietstrainingen en 3 keer core stability - da's een schoon weekje. Volgende week probeer ik er ook het zwemmen terug tussen te schuiven. Geduldig blijven bouwen dus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten