zondag 30 september 2018

To Sardignia week 9: focus on the bike

Beetje per beetje wordt het me duidelijk: mijn geliefde tempo-looptrainingen zullen er dit seizoen niet meer inzitten. Deze week heb ik 2 keer heel voorzichtig, relatief traag en zeer kort mogen lopen. De eerste keer ging het zonder enige last, de tweede keer zat er een lastige spanning op. Tussendoor heb ik veel springoefeningen gedaan om die gehavende spier opnieuw te versterken. Het loopparcours in Sardinië zal ik moeten doen op mijn basisvormpeil. De volgende 4 weken zal ik moeten proberen om er voor te zorgen dat ik daar die 21 km kan lopen, met tempo's moet ik me niet te veel bezig houden.

Dan ga ik maar vol voor het fietsen. Deze week goed gefietst, veel verschillende fietstrainingen gedaan met van alles en nog wat erin. Yep, ik heb me voorgenomen om er daar een verschroeiende lap op te geven, daar in die heuvels van Sardinië.



217 fietskilometers deze week, 5 van de 7 dagen op mijn fiets gezeten.

Nog 4 weken te gaan..... 3 weken trainen en 1 weekje recupereren. En dan sluiten we het seizoen 2018 af.
De mooiste sport ter wereld, nog altijd. Please, laat er mij nog veel seizoenen van genieten.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten