dinsdag 18 september 2012

Change of plan


Mijn zoon Robben was ziek vandaag, en dat zorgde voor een aanpassing van de plannen vandaag. Een eerste keer een zwemtraining moeten laten schieten, maar mooi opgevangen op volgende manier

15u RUN 0u29m47s; 6km; 12,1 km/u; gem HSL 129; max HSL 146

Een zeer rustige (zie gemiddelde hartslag) en korte looptraining. No big thing, maar ik ben er als de dood voor om in deze fase van het seizoen al te veel snelle sprongen te maken in mijn loopafstanden, om dan opnieuw te vervallen in mijn blessure. De schrik zit er goed in.

18u10 POWER & CORE STABILITY TRAINING 0u53m

In de vooravond nog eens naar het 'krachthonk', waar al mijn krachtoefeningen werden opgedreven van 3 * 40 seconden naar 3 * 50 seconden. Ook hier zijn de vorderingen voelbaar.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten