maandag 10 september 2012

Spielerei


9u BIKE 2u04m10s; 60 km; 29 km/u; gem HSL 119; max HSL 178

Ik was deze voormiddag bezig aan een gezapig extensieve trainingsrit van 60 km. Na 35 km komt er mij daar langs het kanaal iets voorbij Nevele, een peloton van 20 renners voorbijgezoefd. Ik doe iets wat ik meestal niet doe, en nestel me in de staart van dat peloton, dat aan een snelheid van min of meer 35 km/u rijdt. (Meestal blijf ik hardnekkig solo mijn eigen tempo'tje rijden) Ik gebruik de eerste 2 kilometer om te wennen aan het nieuwe tempo en de hogere hartslag, en beslis dan om op te schuiven naar de voorste gelederen, waar ik uiteindelijk samen met nog een paar anderen serieus aan de boom beginnen te schudden. Aangekomen ter hoogte van Lovendegem, waar de groep blijkbaar een andere route neemt dan mij, blijken we er het gros van het peloton afgevlamd te hebben, we zijn nog met 6 man over. Heerlijke spielerei!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten