maandag 3 september 2012

Efkes spelen


11u30 BIKE 2u03m10s; 57,4 km; 28 km/u; gem hSL 110; max HSL 152

Extensieve rit was de bedoeling, maar de eerste 20 minuten zat ik precies maar wat te slapen op mijn fiets. Dat kan je soms hebben als je op zo'n klein verzetje rijdt. Heb dan de omwentelingen per minuut naar omhoog gejaagd om in de extensieve zone te komen. In Wetteren, zo'n 12 kilometer voor het einde van de training nestelden er zich 3 fietsers in mijn wiel. Na een kilometer of 3 waren er 2 die die 28 km/u te traag vonden, en ze namen over. Ik dacht : "time to play!". Ik laat een gat vallen, een serieus gat. Ik laat ze eigenlijk wegrijden. En wanneer ik het idee heb het gat dicht te rijden, pakt die derde die nog altijd in mijn wiel zat, net over. Aan 32 km/u zet hij de achtervolging in, maar da's duidelijk te traag, die mannen komen geen meter dichterbij (misschienwas hij ook helemaal niet van zin om dat gat dicht te rijden natuurlijk). Maar ik wel, dus ik paknog eens over, en rijdt aan 34, later 35 en uiteindelijk 36 km/u het gat dicht. Plezierig zeg!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten