zondag 16 september 2012

Kort maar gevarieerd weekend


Voor de 2e week op rij zaterdagvoormiddag les gegeven, dus het werd voor de 2e keer een kort weekendje van anderhalve dag, maar heb er toch een gevarieerd pallet trainingen in kunnen steken

Zaterdag 16u RUN 0u35m19s; 7 km; 11,9 km/u; gem HSL 133; max HSL 149

Voor het eerst weer gevoeld dat de rechter achillespees een gevoelig plekje blijft. Ik heb een heel klein gevoelig bolletje helemaal op de achterkant. Ijs erop en dagelijks de rekoefeningen blijven doen, is de boodschap. En natuurlijk de looptrainingen slechts zeer geleidelijk opbouwen.

Zondag 9u40 POWER & CORE STABILITY TRAINING 0u45m

Ik was de eerste bezoeker vandaag in de krachtzaal. Lekker rustig met de nieuwe CD van Swans op de iPod. 't Was voorbij voor ik goed besefte dat ik begonnen was.

Zondag 13u BIKE 1u54m18s; 54,35 km; 28,5 km/u; gem HSL 118; max HSL 149

Op ziekenbezoek in Berlare bij mijn jarenlange triatlon kompaan David, die nu met zijn rug sukkelt en plat ligt in zijn zetel. Godverdomme zeg, dat moet frustrerend zijn.

Voila de 4e trainingsweek zit erop en ik klok blijkbaar af op exact 10 trainingsuren deze week. IK onthou van deze week vooral de zwemtrainingen en het feit dat ik wat pittiger rij op mijn fiets.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten