maandag 15 oktober 2012

Buitenlucht


Eigenlijk dacht ik vandaag voor het eerst op mijn nieuwe rollen te trainen. Ik had ze gisteren helemaal afgesteld. Er staat een wattage-meter op, en dus iets nieuws voor mij. Mijn oude Giant stond dus helemaal klaar gemonteerd op de rollen.
Maar toen ik deze namiddag thuis kwam en buiten het zonnetje zag schijnen, was de keuze snel gemaakt. De koerskleren aan, de nieuwere Focus van de haak en buiten gaan trainen. En wat oorspronkelijk voorzien was als een training van één uur op de rollen, werd er dus één van 1u40 buiten.

14u BIKE 1u40m48s; 46,85 km; 27,9 km/u; gem HSL 120; max HSL 146; 131 hoogtemeters

Eerst tegen de wind door het land van Gavere en een deel van de Zwalmstreek tot Nederzwalm gereden, en dan met de wind in de rug terug cruisen langs de Schelde.

En die rollen testen? Dat zal voor verder deze week zijn, er is voldoende regen op komst naar het schijnt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten